MENU
MENU
Produkter
Markiser
Terrassemarkiser
Pergolamarkiser
Fritstående markiser
Pergola
Pergola udvalg
Pergola med lameller
Pergola med sider
Fritstående pergola
Pergola pris
Terrasseoverdækning
Udvendig solafskærmning
Renson Fixscreen
Renson Topfix – Ovenlysmarkiser
Vinduesmarkiser
Renson Loggia skodder
Renson Sunclips lameller
Renson Icarus lameller
Parasoller
Varmelamper
Somfy styringsdele
Service
Reparation af solafskærmning
Reparation af markise
Konsulentbesøg
Serviceaftale
Referencer
Om os
Profil
Leverandører
Warema
Weinor
Nova Hüppe
Corradi
Renson
Blog
Cookie- og privatlivspolitik
Råd & Vejledning
Showroom
Rådgivning markiser
Rådgivning terrasseoverdækning
Ofte stillede spørgsmål – Kvalitetsmarkiser.dk
Salgs- og leveringsbetingelser
Kontakt
Search for:
Search Button
Kvalitetsmarkiser
>
Teknik
>
Afleveringsforretning
>
Afleveringsforretning Glatz parasol
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Aflevering Glatz parasol
Kvalitetsmarkiser ApS ordrenummer eller reference
*
Navn på montør der har lavet aflevering
*
Navn på den der afleveres til
*
Email som denne afleveringsforretning skal sendes til
*
Spørg kunde hvilken adresse vi må sende afleveringsforretning til. Kundens email-adresse kan findes i KALA under "INFO" på sagen, hvis kunde ikke er til stede. denne indtastning bliver sendt direkte til kunde.
Telefonnummer på kunde
*
Kort beskrivelse af det der afleveres
Type og antal. Hvis der er nogle forbehold, afvigelser eller specielle ting skal de skrives her!
Kort beskrivelse af markisen der afleveres og evt. bemærkninger.
*
Følgende er gennemgået :
Daglig brug og betjening af Parasollen er gennemgået grundigt.
*
Ja
Nej
Ikke relevant
Alle beslag og befæstigelser er tjekket og det hele er skruet tilstrækkeligt fast
*
Ja
Nej
Ikke relevant
Der er gjort opmærksom på at parasollen makismalt kan tåle den vindværdi der er beskrevet på ordren eller på Kvalitetsmarkisers hjemmeside og denne værdi kun er gældende for nedstøbte parasolfødder
*
Ja
Nej
Ikke relevant
Der er vist hvordan man pakker parasollen sammen, når den skal være lukket i længere tid.
*
Ja
Nej
Ikke relevant
Det er oplyst at der ikke må være løs "blafrende" dug under beskyttelseshætten når parasollen er pakket sammen i længere tid.
*
Ja
Nej
Ikke relevant
Der er vist hvordan man selv kan smøre diverse dele og hvad man kan smøre med
*
Ja
Nej
Ikke relevant
Hele løsningen er visuelt gennemgået sammen med kunde og kunde er tilfreds med oprydning/rengøring og hvordan vi afleverer opgaven
*
Ja
Nej
Ikke relevant
Kunde er blevet gjort opmærksom på, at for at garantien skal opretholdes, skal man overholde udleverede vejledning for drift og vedligehold.
*
Ja
Nej
Ikke relevant
Følgende dokumentation er fysisk afleveret:
Der er fysisk afleveret følgende dokumentation
*
Dansk drift og vedligehold vejledning.
Producentens brugervejledning på enten engelsk eller tysk.
Montagevejledning fra producent.
Garantibevis fra producent.
Der er ikke afleveret fysisk dokumentation eller vejledninger - dette skal eftersendes.
Der er kun afleveret noget. Der skal eftersendes materiale.
Der skal eftersendes følgende materiale:
*
Hvis vi har afleveret hvad vi skal, skriver man "intet"
Name
Send